tisdag 1 november 2011

Bättringsvägen

Nu är äntligen lilla Bacardi på bättringsvägen, fy vad dåligt jag mått när han har mått dåligt. :( Veterinärassistenten sa att det var bättre att han hade lite ont så han inte skulle spricka upp men man kan ju inte låta bli att ge hunden smärtstillande, det är ju inte meningen att han ska behöva ha ont, det finns det väl ingen som skulle säga om en människa tex? Nej, så jag ringde dit senare och sa att han fick lov att ha något smärtstillande så då fick han det utskrivet, stackarn ville ju inte ens ligga ner för att det gjorde för ont. :(

Inte nog med det så kissade han en gång på eftermiddagen typ 17 och efter det vägrade han att kissa mer, Tobbe var uppe halva natten och var ut med honom ett par ggr men han bara satt sig ner så fort han kom ut och jag sov skit dåligt och så fort jag hörde att han rörde sig så vaknade jag och fick lov att kolla vad han gjorde så att han inte skulle slicka såret eller något sånt. AH, vilken sjuk ångest iallafall, för det första för att han inte ville kissa alls, man vet ju själv hur ont det gör i blåsan när man håller sig för länge, men som tur var så kissade han nu idag på förmiddagen och det kändes som en sten lättade från hjärtat, han blev mycket gladare också och efter det har han kissat regelbundet och bajsat en gång efter att han fått medicin så nu kan jag äntligen slappna av, känns som att han inte alls har så ont längre, klart det gör lite ont och spänner lite i det som dom sytt ihop men det var iallafall inte som första dagen. Lilla baccibooo! <3

Jag har dock huvudvärk som jag haft i flera dagar nu, den går över ibland och sen kommer den tillbaka, blir så trött!! ORKAR INTE, hoppas att det inte är något fel iallafall men som tur är ska vi till MVC imorgon och då får Christina kolla upp lite vad det kan vara för fel. Nu ska jag vila klothuvvu!

2.5 år med Tobi idag, firat med lite thaimat, mumsmums! Jag älskar dig världens bästa man som snart är världens bästa pappa till våran lilla fina bebis! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar