torsdag 15 maj 2014

Rör på fläsket

För flera veckor sedan vägde jag mig och då hade jag gått upp 13.5 kg, sen vägde jag mig härom dagen MED kläder och hade bara gått upp 0.5 kg till! Åhh, vad glad jag blev då. Inte för att 14 kg är LITE att gå upp, men en graviditet väger faktiskt några kilo och dessutom är jag en jävel på att samla på mig vätska. Jag är svullen när jag INTE är gravid och då är det kanske inte är jättekonstigt att jag blir lite extra vattnig när jag är gravid.

Låter som jag försvarar dessa kilon! ;-) Haha, nädå jag är bara glad. Men så mycket som jag rört mig i jämförelse med förra graviditeten så är det skönt att jag inte gått upp över 20 kg som sist! Jag har gymmat, ätit bra (i perioder), cyklat och gått, och jagat Love förstås! ;-)

Kollade med runkeeper idag hur långt det blir när jag lämnar och hämtar Love och då kommer jag iallafall upp i 5km om dagen, och det är som sagt bara Love-vändorna då. :-) Känns ju skiiitbra! Nu ska jag hålla mig på den här vikten (försöka) ;-)

Och snart så snart är bebis här! ♡

Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar