tisdag 4 februari 2014

Long time no see

Hej på er!
Känns inte som att jag har varken tid eller lust att blogga, ibland har jag påbörjat ett inlägg men sen sparas det i utkastet iallafall.

Annars då? Livet rullar på och vi har hunnit så långt som v. 24 med 2an, nu känns det mer och mer verkligt och jag känner buffar och sparkar varje dag, Tobbe kan också få sig en efterlängtad känga ibland. Dundermysigt! ♡

Och vår Love som precis fyllt 2 år kommer att bli världens bästa storebror, han är så go och snäll! Framförallt när vi är ensamma. Min underbara unge! Duktig är han också för den delen, hjälper mig med saker jag ber honom om, gofis! ♡

Träning har det inte blivit mycket med, går dit när jag har ork och lust och ingen stressar mig. Jag tränar ju som sagt inte för att bygga muskler just nu, så motivationen är inte på topp när man ska dit. Men försöker ta mig dit ibland iallafall och ibland simmar jag 1km istället, lite snällare mot en gravidkropp med foglossning också.
Men jag längtar verkligen tills jag ska börja träna för att få en snygg kropp igen och när jag stryketränat ett tag så funderar jag på att testa på crossfit, verkligen allsidig träning med fokus på både styrka och kondition. Ska bli en sexig och vältränad 2-barnsmorsa! ;-)  Men det är då det och just nu längtar jag mest tills vår nykomling kommer och vi får njuta av vår lilla familj och sommareeenn! ♡

Och ett fett minus med den här graviditeten är att jag mått så sjukt psykiskt dåligt i perioder, men det är väl hormonerna som spökar. Men det är lätt värt allt skit när man tänker på vilken fin framtid man har framför sig.

Sådärda, nu har jag delat med mig om lite av mina tankar. :-)

Tack och bock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar