tisdag 25 februari 2014

Längtarrr

En fundering bara ... Varför retar det folk så fruktansvärt om man gör pussmun/duckface/fishlip på bilder? Vad är det som stör folk så mycket? Varför stör det  mer än alla andra egopics som flödar på framförallt instagram? Töntigt och drygt att störa sig på och ett tips bara, unfollow eller sluta helt enkelt att smyga runt på ens sida och stör er.

Annars då, känner mig som en vandrande val! Diggar INTE att ha en sån här stor mage, känner mig höggravid redan och jag kunde inte längta mer efter min kropp (fast så får man inte säga när man är gravid för att det är väääääärt allt och bla bla) men nu är det så att jag känner mig inte vacker nånstans som gravid, jag har inte en kropp som passar i att vara gravid. För kort överkropp och gravidmagen blir som en badboll som sitter precis mitt på och står RAKT UT. Inte som de som får en lite mer lång mage, lite mer "utdragen" bula. Jaja, det här är då sista ungen på flera år iallafall. Ingenting är som med Loves graviditet, nu har jag fruktansvärd smärta i bäcken, ligament, har haft sjuklig huvudvärk... Listan kan göras lång..

Så sugen på att shoppa kläder men det går ju iiiiinte sålänge man blir fetare och större för varje dag som går.

Nog med gnäll, kortfattat = jag längtar tills lilleman är ute hos oss, och att jag får bli lite normal i kroppen igen och köpa kläder!!!!

Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar