torsdag 6 februari 2014

Bam bam bam

Jag MÅSTE bli bättre på att hantera min snabba käft. I situationer som folk sitter och är sådär "underytan-sarkastiska", typ  vill dumförklara en eller trycka ner en på något vis, fast det ska absolut inte sägas rakt ut så att andra snappar upp det, förstår ni?

Det är just i såna tillfällen min impulsiva instinkt kommer in och jag bara "BAM BAM BAM" in ya face typ. Alltså jag kan iiiiiinte hålla käften! Jag vill bara skrika i deras ansikten, HÅÅÅÅÅLL TRUUUTEN OM DU INTE KAN SÄGA VAD DU TYCKER ELLER STÅR FÖR VAD DU SÄGER!
Känns lite adhd-varning på det, skulle ju vara skönt att ha något att skylla på iallafall.

Men vissa människor kan göra mig så jävla pissed off så jag skulle kunna tugga av mina fingrar (eller deras).
Men annars så... Är jag rätt snäll typ. Ska bara som sagt, jobba lite på den där truten.

Tack o hej, nu ska jag försöka plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar