onsdag 11 september 2013

Träningssugen!

Tredje dagen utan träning och med skräpkost deluxe, jag vet då hur jag ska göra för att få en fin ångest! :-) Men på fredag ska jag äntligen äntligen träna, jag har inte ont i halsen längre men är hemskt snorig och lite slemmig i bröstet så det är lika bra att låta bli, om inte för min skull så vill jag iallafall inte smitta ned alla andra på gymmet för det.

Imorse gick jag och Lovis upp klockan 7.30 och jag började smått redan då att dammtorka lite, han blev trött och gick och vilade vid 10 och då fortsatte jag att torka och plocka som jag inte gjort på en evighet känns det som, kastade blommor och annat skräp som luggit i skåp och lådor och sen dammsög jag. Så himla skönt inombords så ni vet inte! Så skönt att ha det rent runtom sig. :-) Och nu ligger Love och sover IGEN men inte jag, jag skulle egentligen passat på att vila när han gjorde det men äh, nu kan jag sova i tid ikväll istället. Lär väl väcka korven, annars vet jag någon som inte kommer sova på hemskt länge ikväll! ;-)

PussoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar