tisdag 10 september 2013

Alltså ibland...!!:-?/+%25

Är jag lagom trött på att försöka lägga en unge i flera timmar, att inte kunna göra någonting i hushållet, plockar jag undan så plockar han fram och försöker jag skynda mig att diska i köket när han kollar på Teletubbies så rycker han mig i benet och stampar och skriker för att han vill att jag också ska sitta där och bara glo på den skiten. Andra småbarnsföräldrar förstår mig nog medans vissa tycker att jag är en skitdåligbuhu-morsa, men HUUUR kan man tycka så. Jag bara känner en sån frustration över att inte kunna göra något ibland. Framförallt när Tobbe ALDRIG lägger Love eller att jag ALLTID går upp med Love på morgonen. Alltså... AAAASAAAAHHHHH! Så känner jag mig just nu, vill skrika och grina, spotta och svära. Fyfan..

Annars så älskar jag den där ungen mer än något annat. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar