tisdag 20 augusti 2013

Vi går mot kallare och mörkare tider

Nu var det alldeles för längesen vi hördes av sist. Har jobbat på bäckaskog hela sommaren och tack o lov för det, hur skulle pengarna annars gått ihop? Ja och eftersom jag jobbat och gjort annat så har inte bloggen varit prio ett heller.

Love är 1.5 år och full i energi, full i ord och kärlek! Och är bara sådär underbart mjuk och go och mysig och duktig och rolig! Han förstår så mycket och han kan så mycket, han pratar och visar och förklarar. Han har även testat på att sova hos både mormor och farmor vilket gick superbra. :-)
...
Jag har faktiskt tänkt länge, HUR ska vi orka ha en till bebis när Love fortfarande är en bebis? Tanken på en till bebis har nästan skrämt mig. Haha, alltså han sover med oss och har inte riktigt sovit hela nätter och är ändå väldigt både mammig och pappig, (hemma iaf). Men på rätt kort tid så har jag ändå hunnit ändra mig och det är ju minst 9 månader kvar tills man får en till. Och han verkar ha kunnat sovit bättre och gör som sagt så mycket saker själv nu. Så duktig! <3

Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag inte är jättesugen på att bli gravidfet och så igen när man kommit dit man är idag, när man äntligen börjar bli nöjd över sin kropp och sina resultat. Men vafan, skit samma säger jag då! Jag tänker inte gå upp över 20kg nästa graviditet och jag tänker inte äta godis varje dag och jag tänker inte sluta röra på mig. Jag vill vara fit gravid, en sån som är sådär vackert gravid och kan ha typ samma kläder som innan dem blev gravida. :-) Jaja, hursom så kommer väl den tiden sen och det får man fortsätta tänka på då! :-)

Nuså, har jag fått skrivit av mig lite! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar