söndag 25 augusti 2013

Kärleken pumpar i mina ådror

Nu var det nog rätt längesen jag skrev ett sånt här inlägg, och då passar det väl ypperligt att göra det nu när jag känner sån lycka i min kropp.

Jag är så lyckligt lottad som har världens finaste son, som är så välskapt och frisk, världens finaste sambo som är ödmjuk och omtänksam och lite dum i huvudet ibland (precis som mig) och ett fåtal helt underbara Vänner och en familj som alltid ställer upp, guld värt! <3

Jag är nöjd med hur jag lever mitt liv, och jag är lycklig varje dag jag vaknar och vet att jag får ha dem finaste runt om mig. Jag skulle inte byta bort mitt liv mot någon annans, det är vardagligt och äventyrligt på samma gång.

Jag älskar er, mina underbara som jag har runt om mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar