onsdag 21 augusti 2013

Är det inte det ena så är det denifinitivt det andra

Blir så less så JÄVLA less! Körde världens skönaste rygg/bicepspass igår och det gick så jävla bra och jag fick sån jävla pump! Igårkväll började jag dock känna mig lite typ spänd under mitt högra skulderblad och tog en ipren på natten för att kunna sova, och vaknade och hade så jävla ont och det blir inte bättre! Snarare sämre!

Kan inte varken andas in eller ut fullt så mycket som jag skulle vilja för då gör det så satans ont och jag blir typ svimfärdig av just smärtan. Skulle försöka sova middag med Love som jag brukar och hoppades att det skulle vara bättre när jag vaknade men jag kunde inte ens somna för att det inte gick att ligga på ett bra vis. Rakt igenom ryggen och fram i bröstet. Panikkänsladeluxe kan jag lova.

Och det retar mig så in i helvete att det blir såhär, när jag verkligen känner mig igång med träningen efter sommaren och har varit på gymmet i stort sett varje dag sen det öppnade, och så blir det SÅHÄR! Fan vad less jag blir!!

Hade egentligen tänkt träna idag ändå och försöka bortse från smärtan men det går fan inte, om jag knappt kan andas hur fan ska det då inte se ut där? #FML #ORKARINTEMEDSÅNTHÄRJÄVLAPISS

Tack o lov så kom mamma hit med citodon och liniment, annars hade jag fan inte stått ut! Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar