söndag 25 augusti 2013

Anonym sarkasm

Jag vet att det är FRIVILLIGT och säkert en aning patetiskt (som vissa skulle kalla det) att ha en ASK. Men det är väl fan vad folk är både fega och fula!

Tycker bara att folk är så jävla pinsamma och PATETISKA som passar på så fort dem är anonyma. Jag gjorde min ask som en rolig grej och DET ÄR en rolig grej, men man slutar liksom inte förvånas över människors sätt att bete sig?!

Tillägnat till er som är hemskt intresserade av mitt liv, ni kan nå mig på både mobilen och fb, fritt fram! Om inte annat bor jag på folketshusvägen i Vansbro ifall ni vill komma hit och intervjua mig och ta anteckningar. :-) Eller så kan ni ju fortsätta att vara små fegisar och gömma er bakom anonymiteten. ;-) Det säger mer om er än vad ni behöver säga. :-)

Puss o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar