onsdag 24 april 2013

Train insane or remain the same

Världens kick efter dagens träningspass, så jävla gött! Tog 70kg i marklyft, känns så jävla skööönt. Stimulerande för kropp och sinne. Nu fick jag ett ordentligt sug efter träning igen, man har ju sina ups and downs men nu känns det som det ligger på topp igen!

Den 2a maj har jag även klipp/färg-tid i falun. Längtarrrr! :-D

Och påtal om något helt annat, så håller jag på att vänja av Love med amningen, för både min och hans skull. Det går rätt bra tycker jag, lite jobbigt ibland när han är ledsen och lite otröstligt och inte kunna trösta som man gjort förut, men nu kanske han kan sova lite bättre på nätterna och äta bättre med mat istället. :-) Allt går, man måste bara kämpa lite extra ibland.
Mammas puppegubbe! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar