onsdag 3 april 2013

Love <3

Alltså vad fort det går! Love utvecklas så mycket hela tiden och gör saker man trodde var så långt borta.

Gå vill han dock inge gärna göra, men varför stressa liksom! :-P Men såna småsaker, slängpussar, vanliga pussar, "snackar", härmar saker man gör som man inte tror att han tänker på, men som han tydligen gör då, och så killas han, hahaha! Killikillikill säger han. Och så är han skitduktig på att äta med gaffel, när han vill iallafall! ;-)

Det ända jag skulle kunna känna som börjar bli jobbigt är att han tuttar på nätterna, en period gick det ganska bra men nu är det extremt intensivt igen, bara han vaknar till lite så ska han ha tutten direkt och det funkar INTE med nappen. Så lite smått frustrerande börjar just detta bli, framförallt när jag måste gå upp med honom på morgonen också, så utvilad kan jag inte säga att jag är, fast jag börjar ju bli ganska van nu ändå. Jaja, detta går väl över det med men jag vet inte hur jag ska vänja honom av med det. Men hursomhelst så ångrar jag inte att jag ammar, det är det bästa jag har gjort. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar