tisdag 5 juli 2011

Så mycket!

Skulle ha jobbat idag, men igårkväll fick jag plötsligt en jävla huvudvärk och kände mig varm, imorse när klockan ringde och jag tänkte ta mig till jobbet hade jag fortfarande en sjuk huvudvärk. Så drygt, den har varit bra ett tag men nu har det kommit smygandes igen. :( Och jag måste ut med hundarna för Tobbe ligger och sover.. :( Drygt allt känns just nu, känner mig också avskärmad från så mycket, känns som att jag håller mig undan fast det inte är meningen. Min fina vän Josse fyllde 18 igår & det hade varit roligt att vara med men jag vet inte vart orken och lusten har tagit vägen.. Tänkte träffa Maja idag också, vi får se hur jag mår lite senare, ska duscha lite & så sen kanske jag orkar träffa henne, saknar min fina vän. <3

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs.

1 kommentar:

  1. tack snälla för go kommentar :-) Segt med huvudvärk :-(

    SvaraRadera