onsdag 13 juli 2011

Fasta pukor eller hängpukor?



Det är nog på tiden att jag köper mig en ny bh, den första jag köpte var för liten så skulle man av någon anledning stå under mig så ser man tuttarna, den andra bhn fick jag av min älskade Marie och det är den jag använder nu, jämt jämt jämt när jag då inte använder sportbh för den gillar jag och pattarna sitter där dom ska, men nu börjar ju den bli lite utanvänd så hm, kanske ska skaffa en ny då?

Men fan, jag är lite kräsen eller ja, jag vet inte, jag vill att dom ska sitta som en smäck, där dom ska liksom, jag har ingen lust att få hängpukor i för tidig ålder? Snyggt, typ .. "Hur gammal är du egentligen?" .. "Hehe, eeeeh, jag är 18, vadårå?" Typ så liksom, ska folk tro att man är äldre för att tuttarna hänger ner till skäggbiffen, nah, inte så jävla poppis (enligt mig dårå) sen kan väl vissa säkert tycka att det är skitsexigt & även ha något att göra, (kast med hängig patte) men icke jag.. Nejnej, men jag vet att Lindex faktiskt har endel bh, ganska mycket bhar, jag skulle vilja ha typ en vanlig slät tshirtbh men ah vafan, det är inte så klokt att beställa skiten på internet? Nej, jag vet fan knappt vad jag har för storlek? eh..

Jojo, det var väl min hemskt intressanta tankar just nu då, har iallafall träffat världens bästa Maja nyss, skönt att få lätta sitt hjärta lite. <3

1 kommentar:

  1. "skäggbiffen", "kast med hängig patte" hahahahah skön du är vännen! <3

    SvaraRadera