fredag 1 juli 2011

Får icke ske!

Den senaste tiden har jag bara smällt i mig saker, godis, mat, glass, bakelser? Allt jag kommer över, det får det fan bli ändring på, jag vill inte gå upp dom där kilona jag gick ner! Nej, måste sluta äta så jävla mycket godis innan jag får sockersjuka, röra på mig lite mer vare sig jag orkar eller inte, har ju ändå hundar som inte tackar nej till en lite längre promenad om dagarna, mer frukt & grönsaker!

Sen vill jag bara säga, om den här jävla sommaren ska bestå mestadels av regn då tycker jag att den kan dra långt åt SKOGEN! Vad är det för vits om det är fint väder 3 dagar sen regnar det & är molning i en månad & sen 3 dagar igen, alltså?! VAFAN.. Tycker sommaren har varit piss ett par år på raken nu, det har liksom inte varit en riktigt riktig sommar något år, eller det var ganska skönt då jag & Tobbe åkte inlines men det var väl två år sedan? Jaja, mer sol åt folket iallafall sen kanske man skulle ta och åka lite inlines snart! Nej, nu har jag snackat så mycket skit så nu får det vara nog. :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar