söndag 31 juli 2011

Kärlek är inte alltid lätt



Relationer på alla sätt och vis kan inte alltid vara en dans på rosor, ibland snubblar man på en tagg och det gör ont för ett tag, men det är bara att fortsätta dansa! Något jag vet, som jag lärt mig är att jag och Tobbe kan vara så j*vla osams men att vi alltid reder ut det, vi har Aldrig varit SÅ jävla osams utan alkohol inblandat så det är egentligen han som är boven. Dagen efter är det alltid ångerfullt och man vet att det man sagt inte alls var menat att sägas men att det kan komma ändå, jag älskar honom lika mycket för det .... Jag älskar honom ännu mer för att han är så stark och säger att han ska sluta dricka alls för att han är rädd att förlora mig och våran framtid tillsammans, och att han är beredd på att avundsjuka kompisar kommer att kalla honom toffel och vilja lura med honom ut ändå, bara för att få liksom förstöra lite, folk verkar ha svårt med andras lycka? Knepiga människor ...

2,3 år kanske inte är en evighet men vi har redan hunnit vara med om så mycket tillsammans, vi har delat både glädje och sorg, skratt & tårar. Vi håller ihop och vi har inte tröttnat på varandra, kärlek & attraktion finns fortfarande där, jag älskar att känna den varma känslan i kroppen jag har av att ens tänka på Tobias! Det gör mig glad att vi kommer att hålla ihop, han och jag, hand i hand, min finaste underbaraste. Jag älskar dig din tokiga människa, det finns ingen som du! Ingen skulle kunna få mig att känna som du får mig att känna, min kärlek! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar