måndag 16 maj 2011

Min helg

Fredag; Jag var inte först så särskilt pepp för att gå på fest, men sen visste jag ju att sis skulle komma. Sen kom Alex hit & jag tvingade med henne ut fast hon egentligen skulle gått ut på lördagen, men då blev jag pepp iallafall! Duschade, gjorde mig iordning, Alex kom, vi korkade upp & gjorde groggar, jag färgade hennes hår, vi spelade yatzy & sen sminkade jag henne. Sen kom sis, vi var här ett litet tag sen skjutsade mamma oss till Äppelbo, hade sjukt kul där borta iallafall, kom hem vid tretiden, alldeles lagom + att jag hade min karl med mig hem, då lättade ju hjärtat en aning än om han stannat kvar.

Lördag; Jag trodde jag skulle bli apbakis men mådde mer som en rockstar, trodde jag verkligen inte, chillade tills jag skulle & jobba vid 16, Alex var här och hämtade sina grejer.. Sen när jag skulle ta cykeln till jobbet 15.45 så var inte min cykel hemma för då hade Tobbe tagit den & jag hade inte hunnit gå till Bäckis på en kvart så jag ringde till Alex & frågade om hon kunde skjutsa dit mig, och det kunde hon min ängel. Jobbade i fyra timmar som kändes som hundrafyra timmar, Magnus kom & hämtade mig, och skjutsade mig till Äppelbo & jag kikade där lite, sen skjutsade han mig till mamma & så var jag där och myste med min systerson & min syster. Elina satt & tatuerade sig själv så hon fick göra en stjärna på handen på mig, inte den rakaste med dom snyggaste linjerna, men jag är nöjd ändå! Sen åkte jag & Elina till Äppelbo & då var kl typ halv två? Var där ett tag träffade på min fyllskalle till pojkvän & sen fick hon skjutsa hem mig för jag skulle upp & jobba kl sex på morgonen.

Söndag; Tog mig upp, helt fucking otroligt, but I did. Seg som fan eftersom jag inte somnat förens ca, tre halv fyra tiden plus att Tobbe pladdrade på när han kom hem så nja, inte så jätte mycket sömn dårå men jag fixade det ändå med trevliga arbetskamrater! :) Fick ont i halsen under dagen & mådde dåligt på kvällen så jag somnade nog rätt tidigt tror jag? Har ingen uppfattning om tiden alls igår kväll, det var alltså meningen att jag skulle vandrat idag med min kära klass som jag sett fram emot, typ sova i tält & allt men så blev jag sjuk. :( SÅ nu ligger jag här men trots att man är sjuk måste man gå ut med sin stackars lilla hund så han inte kissar på sig. Men cya friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar