måndag 9 maj 2011

Ångrar

Att jag sa att Tobbe & hans kompisar skulle få vara här ikväll, det är så att dom dricker (av vilken dålig anledning vet jag inte) och har sångkväll, vilket inte heller är så ovanligt och här ligger jag som ska upp tidigt imorgon och får lyssna på dunder, gap och brak! MEN Tobias Smedberg, glöm inte att hämnden är LJUV så när du ska upp tidigt någon dag ska jag ha brakfest ska du få höra vad hemskt roligt det är att ligga här uppe när det dundrar som fan i väggar, golv och tak! :) Jag skulle ju faktiskt vilja strypa dig lite lagom mycket just nu men det tar jag imorgonbitti när du är bakis, har ont i huvudet & inte sovit så många timmar! Nu har jag iallafall något att se fram emot! :)

Det skulle nog fan vara skönare att sova i lekstugan faktiskt. :) GODNATT PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar