torsdag 12 maj 2011

Jag fick iallafall ett kanske!

Chillipill dag idag, har varit på revy i medborgarhusets teater, särskolan som hade revyn! Asbra måste jag säga, duktiga är dom! Sen skjutsade Magnus mig till körskolan för jag skulle dit & övningsköra, det gick väl bra som vanligt iallafall så nu ni mina vänner har jag fått tid för skrivning & körning men det tänker jag inte berätta för någon när det kommer att hända för då får jag för mycket press på mig, så det är bättre att dom får se sen när jag fått körkortet istället! Excited!!!

Sen drog jag hem, då var Anders här
, Tobbe hade fixat hans frill, sen berättade Tobbe för mig att dom skulle till Äppelbo ikväll & dricka, då blev jag arg arg arg kan jag säga efter den lilla trippen som hände för inte så längesen men han lovade att ta det lugnt för annars skulle jag göra slut sa jag så jag hoppas att det gick in i klothuvvu! ;) Haha!

Snart ska jag dra till min Maja ja ja! Ha någonting att göra är ju skönt. Frågade även Tobbe om vi kunde skaffa en till hund nästa sommar & då sa han kanske och det är ju ett ganska bra tecken. ;) Hähä, kan ju alltid hoppas! Men nu vet ni det, nu ska jag göra mig klar för att gå till Majs! <3

2 kommentarer: