tisdag 10 maj 2011

Blogglat

Har varit lite blogglat, ledsen för det men jag kommer säkert att fortsätta vara det för jag spenderar förmodligen den mesta tiden ute med mina vänner eller med min underbara pojkvän! Men gråt inte för det kära vänner, I will be back!

Gårdagen; Min gårdag var väl både bra & dålig, fast mest bra faktiskt. Vi hade ett särgymnasium på besök som vi skulle ta hand om, så vi hade lite samarbetsövningar med dom, sen fick dom mat & så. Vi var ju och hälsade på i deras skola för någon månad sen så vi skulle alltså bjuda tillbaka. Efter det var jag bara hem en jävla snabbis, skynda mig till Maja, satt där ett tag och sedan gick vi till plasket med hundarna så dom fick svalka sig, Bacardi gillar ju vatten, iallafall upp till magen men Lukis är lite skeptisk, men han gjorde stora framsteg när vi lekte med flaskan som vi kastade i som han fick hämta, han gick längre och längre! Duktig kille! Jag solade så jag brände mig på axlarna och lite på armarna, AJ vad jag hatar att bränna mig förtusan! Men idag känns det mycket bättre! :) Sen drog vi hem till Maja ett tag, Marie kom dit sen gick jag & Marie till OK en snabbis & sen hem till mig, åt lite felixpizza, jag var typ vindögd för att jag var så slut efter bara någon timmes sömn och massa håll igång i solen men det är alltid mysigt att umgås med sin Marie. Vi kollade på BB & lite film. That's it! Det var min gårdag, sov jävligt skönt inatt kan jag lova!

Idag; Vaknade, tänkte att jag skulle skita i skolan, gick och la mig, ångrade mig för att vi skulle prata om vandringen som vi ska göra nästa vecka, upp & duschade och sen iväg till skolan. Tobbe kom vid lunchen och hämtade mig för att vi skulle äta dagens på selins, mysigt, inte nog med det så hade min underbara fina bästa pojkvän köpt rosor till mig, sju st rosa rosor, 7 rosor betyder "jag älskar dig"så underbar så det är inte sant. Jag älskar dig mer än vad alla ord i världen kan beskriva. <3 Hursomhelst så åkte jag tillbaka till skolan, vi fixade tält, satte upp tälten för att se att dom var hela, tog ner tälten sen slutade vi, drog hem en vända & tog det lugnt. Och nyss har jag varit & kört på körskolan med Kenneth, gick jättebra! :) Så det var det, nu ska jag och baby iväg och kasta lite skräp sen ska vi laga mat & diska. Vi hörs, nu har jag laddat batteriet till kameran så det kan nog bli några soliga kort! :)

Ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar