söndag 10 augusti 2014

Jag vet att det jag kanske tagit upp detta många gånger förr, men jag känner att det behöver upprepas mellan varven och kanske med lite bättre och välvalda ord.

Jag vet att jag kan uppfattas som vass och hård många gånger, ibland i det jag säger och ibland är det bara mitt ansiktsuttryck som gör att folk uppfattar mig som arg, elak, bitch and so on.. för det mesta menar jag absolut inget illa i det, utan det är bara hur jag är. De som verkligen känner mig vet det och tar inte heller åt sig. Dock kan jag vara en total bitch många gånger mot människor som inte alls förtjänar det och den ångesten kommer krypandes när jag satt mig ner och rannsakat mig själv. Jag är inte alltid så jävla säker i mig själv som det verkar, ibland är osäkerheten en stor börda och då går det lätt ut över andra människor, jag måste liksom hävda mig på något sätt (typ som en snorunge), men nu är det inte Alltid såhär, utan många gånger kan jag tycka att vissa inte förtjänar min vänlighet, och det kanske inte alltid handlar om de största och allvarligaste grejerna men för mig kan det ibland vara nog, någon har stött mig på något sätt som jag Inte tycker är okej.

Likväl förväntar jag mig lojalitet ifrån mina kompisar, inget smusslande, inga baktankar och inget backstabbande!

Den personen som jag kan säga allt till och lita på i alla lägen är Tobbe, till honom kan jag säga precis vad jag känner och tycker om någon utan att han varken dömer mig eller "sprider" det vidare och på så vis kan jag släppa vissa saker och gå vidare. Så bara så att ni vet så har vi inga hemligheter för varandra.

Men en ursäkt från mig till de som fått ta skit av mig utan anledning, känner ni dock att ni inte är helt skuldfria så är inte heller ursäkten menad till er.

P.S
Jag har haft en otroligt fin dag med otroligt fina släktingar m.fl! Det gjorde mig gott i själen! ♡ Hoppas att jag en dag får bo närmre, jag kände verkligen hur jag trivdes idag! ♡

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar