söndag 21 augusti 2011

Är jag redo?

Alltså hallå, imorgon börjar skolan? Vart tog det dära sommarlovet vägen? Känner mig inte alls särskilt pepp faktiskt om jag ska vara ärlig, eller jag är ju iofs väldigt pepp på att träffa alla vänner igen och få tillbaka gemenskapen som man har i skolan liksom. På det sättet är det ju skönt, när vi sitter i cafeterian och spelar kort t.ex, mys!

Annars då, så har jag inget att berätta som hänt mig under sommaren, jag kan liksom inte säga att jag varit iväg på värsta roliga roadtripen för det har jag ju inte, jag har jobbat och sen har jag luggit här på soffan. Den största händelsen var nog att jag var till Falun och klippte mig och jag fick fint sällskap av Maja! Haha <3

Hursomhelst, jag ser fram emot hösten, allt sånt där mysigt man gör på hösten. Inte för mycket regn och slask men höstfärger, mörker och stickade tröjor och allmänt mys. Idag kommer mami hit en vända, mysmys. Min mami, hon är den bästa mamman man kan någonsin tänka sig. Love you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar